지난번 글에 http://itcm.co.kr/index.php?_filter=search&mid=g_board&search_keyword=%EC%8A%A4%ED%8C%80%EA%B8%B0%ED%94%84%ED%8A%B8&search_target=title_content&document_srl=4991350
스팀기프트에서 다른 게임을 받았습니다.
구글 번역기을 이용해서 다음과 같이 보냈죠.
Excuse me.
Something's wrong.
An administrator found a problem.
The game I received is different.
I received "pressure".
This is not a "pressure overdrive".
그러나, 잘 풀리지 않았네요.
기부자가 다음과 같이 기프트사이트에서 메세지 보여주고 블랙리스트 걸어냈요.
You do realize that I knew as much as you did , when I bought the game , right?
I bought Pressure Overdrive, not pressure .
I don't know why you have to be so cocky about a free game you won , but thank you for making me feel like it's my fault and have a nice day!
요약하면 나는 너보다 게임에 대해 잘 안다. 나는 "Pressure Overdrive" 샀다. 기분 좆같다.
이제는 연락도 안되네요.
결국 서포트에게 연락을 해야겠습니다.
이런 경우 "크레이트 뉴 티켓"에서 어디로 들어가야 하나요?