The Witcher 3: Wild Hunt - Patch 1.03 changelog:
Improves stability in gameplay and the UI (게임 플레이와 UI의 보다 나은 안정화)
Improves performance especially in cutscenes and gameplay (컷씬과 게임플레이의 향상된 퍼포먼스)
Fixes grass and foiliage popping that can occur after density parameters change (풀밭 밀도 변화에 따른 튀는 부분 개선)
Improves Nvidia Hairworks performance (N당 글픽 헤어웍스 성능 개선)
Boosted texture anisotropy sampling to 16x on Ultra preset (울트라 옵에서 Anisotropy 샘플링이 16x로 올라감)
Sharpen Postprocess settings extended from Off/On to Off/Normal/High (샤픈 처리값이 on/off에서 off/normal/high로 변경)
Improves menu handling (메뉴 조작 개선)
Improves input responsiveness when using keyboard (키보드 입력 민감도 개선)
Corrects an issue with stamina regeneration while sprinting (달릴 때 체력 리젠 문제 수정)
Fixes a cursor lock issue that sometimes occcurs when scrolling the map (맵 스크롤시 발생하는 커서 고정 문제 개선)
Generally improves world map focus (월드맵 포커싱 개선)
Corrects a bug where player was able to fire bolts at friendly NPCs (친 NPC들에게 파이어 볼트 사용 가능한 버그 수정)
Corrects an issue in dialog selections (다이얼로그 선택시 발생하는 버그 수정)
Corrects some missing translations in the UI (몇가지 빠트린 UI 번역 수정)
Minor SFX improvements -Blood particles will now properly appear after killing enemies on the water (물 속에서 적을 죽이고 나타나는 피효과 SFX 개선)
Rostan Muggs is back (로스탄 머그스(?)가 돌아옴)
그나저나 GOG에서의 패치 다운 속도가 엄청 느리네요... (한숨)